Jak nakupovat
Doprava zdarma

Naše společnost bude mít nejrychlejší zásilku světa, včetně EMS, DHL. Většina objednávek jsou dodávány prostřednictvím Mezinárodního Express Mail Service a obvykle dorazí během 1 týdne. Jsme profesionální on-line prodejce a spolupracovat s EMS dlouhodobém horizontu. Všechny objednávky jsou pojištěny v plné výši kupní a lze sledovat na webových stránkách EMS.

Za normálních okolností, pokud si objednáte a zaplatíte ve stejný den, zboží bude dodáno další den. V případě dovolených, mohou být ke zpoždění. Za normálních okolností, doručování balíků potřebuje 7 - 14 dnů, aby se dospělo k často přepravovaných zemích, jako jsou Spojené státy, Velká Británie, Němec, a ve Francii. Ostatní země potřebují 10-15 dní; vzdálená země potřebují 15-25 dnů.

  • Ujistěte se, že jste doma, když jsou balíky očekává, že dorazí.
  • Všechny balíčky jsou poslány do jiného pole.
  • Zatímco u velkoobchodu, kontaktujte nás! Doprava zdarma a skvělé slevy mohou být nabízeny.


Reklamační řád

Předtím, než se těší snadný politiky směnných & Return, musíte nás kontaktovat k odeslání adresy před odesláním položky zpět. Všechny položky poslán zpět do nás musí být v původním stavu tj nenošené, nemytí, se všemi značkami připojené.

Při zadání objednávky podle obrázků nabízíme Potvrďte barvu, velikost a styl. Po obdržení naše produkty, pokud nejste spokojeni s barvou či velikostí, ale ne problémům s kvalitou, výměny nebo částečné vrácení částky nákupu jsou k dispozici. Zpáteční adresou je na úkor kupujícího.

  • Pokud jde o problémy s kvalitou nebo chybné verze, prosím vyfotit položek a poslat je k nám. Bereme plnou odpovědnost v případě problémů s kvalitou jsou znepokojeni.

  • Pokud byste chtěli vyměnit zboží za jiný styl nebo požadavku na vrácení prostředků, prosím informujte nás sledovací číslo poté, co položky jsou odeslány zpět. Jakmile obdržíme vaši balíček, budeme loď položku měnit pořadí či vrácení platby.

  • Máte-li jakékoli dotazy týkající se vrácení vašich produktů, kontaktujte nás!
Žádný vrácení nebo výměně na základě těchto situacích:

  1) Nepřijímáme položky, které s jakýmkoliv problémem kvality, který je vzhledem k subjektivnímu povědomí o vadného zboží.
  2) Nepřijímáme výnosu z libovolné položky, které byly použity, poškozené, vyryty nebo pozměněna třetí stranou.
  3) Nepřijímáme položky, které jsou neoprávněná, balené nesprávně nebo nesprávně pojištěné.
  Děkujeme za pochopení.


Zrušení objednávky

Zrušení objednávky je nutno požádat před byla odeslána objednávka. Způsobí, že zpracováváme všechny objednávky tak rychle, jak je to možné během 6-8 hodin po umístění objednávky, takže nejsme vždy schopni zrušit objednávku poté, co je umístěn. Vaše pochopení se cení. Za požaduje po pořadí byl odeslán zacházeno v souladu s naší návratové politiky.

Friendly Oznámení

Pokud jste neobdrželi vaše číslo pro sledování nejpozději do 3 dnů od zadání objednávky, e-mailový server může viděli to jako spam. V tomto případě se obraťte se na nás o pomoc.