Často kladené otázky


1. Otázka: Jak mohu objednat?

A: Můžete zadávat objednávky z našich webových stránek v nejrychlejší a nejbezpečnější způsob. Držitelům muset nabídnout kontaktních informací uvedených na předpokladu se tak, že budeme mít své jméno, adresu, město, stát nebo provincii, poštovní směrovací číslo, země, telefonní a e-mailu, a finanční informace a informace uspořádání. Tyto informace jsou shromažďovány a používány ke zpracování transakce a pro vnitřní účetnictví a dalších zákroků. A systém pošle e-mail potvrzení objednávky potvrdit veškeré informace správně pro každou objednávku.


2. Q: Musím platit daň z obratu?

A: Ne, neexistuje žádná daň z prodeje na našich stránkách.


3. Otázka: Je bezpečné kupovat na našem internetovém obchodě?

A: Všechny online platby jsou bezpečné a zajištěné. Jsme vytvořila bezpečné transakce prostředí. Objednávkového systému jsme použili je průmyslový standard pro šifrovací technologii-chránit vaše soukromé informace zapsané na našich stránkách. Šifrovací systém vám poskytne bezpečí a klid v duši, když se prohlížeč a lokální síť podporuje používání šifrovaných datových přenosů.


4. Otázka: Co mám dělat, když nemohu zadat objednávku úspěšně online?

A: Pokud narazíte na tento problém, zkuste následující kroky: Za prvé, prosím vymazat cookies, restartujte prohlížeč, vypněte bránu firewall a zkuste to znovu. Za druhé, pokud problém přetrvává, změňte jiný počítač nebo jiný internetový prohlížeč, jako je Firefox, a pak zkusit. Nebo můžete zkusit přihlásit po několika hodinách. A konečně, pokud výše uvedené kroky nefungují, můžete nás kontaktovat.


5. Otázka: Jak mohu vytvořit vrácení nebo exchang?

Odpověď: Ano, pokud nejste spokojeni se svým nákupem, můžete nás kontaktovat na výměnu nebo vrácení. Naše návratová politika je během prvních 2 týdnů po obdržení výrobku. Výrobek nesmí být opotřebované nebo poškození. Pokud z nějakého důvodu nejste spokojeni s položkou, ale chyba není způsobena námi, měli byste platit za přepravního poplatku a poplatků za služby bank pro výměnu položky. Pokud požádáte o vrácení daně, budeme odečíst poplatek do lodního z vašeho účtu. Ale pokud faktický důkaz, že chyba byla způsobena námi, budeme mít plnou odpovědnost a nebude účtovat žádný dodatečný poplatek.


6. Otázka: Jak mohu sledovat svou objednávku?

A: Obvykle posíláme položku a dá vám sledovací číslo do 24 - 48 hodin po příkaz úspěšný, budeme email sledovací číslo a sledování webových stránek pro tebe (takže ujistěte se, že e-mail, poskytne je platný). Upozorňujeme, webové stránky tohoto dopravce nemusí aktualizovat záznamy a stav balíku v čase. A pokud nechcete dostávat svou zásilku do 15 pracovních dnů, obraťte se na zákaznický servis pro pomoc.


7. Otázka: Máme naši pořadové číslo před dvěma dny, ale naše objednávka se nezobrazuje v DHL nebo EMS sledovací systém?

A: Někdy je několik dní zpoždění, je-li zásilku zálohovány kvůli obrovské poptávce před vstupem zboží objevil v sledovacích systémů system.Or možná zpoždění v důsledku určitých faktorů při sledování systému DHL nebo EMS.


8. Otázka: Myslíte si, přijmout mezinárodní objednávky?

A: Ano, jsme profesionální zpracování mezinárodní obchod a mají bohaté zkušenosti s dělá. Až do teď, přijímáme objednávky od většiny zemí světa, například v Austrálii, Belgii, Kanadě, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Grónsko, Japonsko, Korea, Lucembursko, Malajsie, Nový Zéland, Norsko, Portugalsko, Španělsko, Švédsko , Švýcarsko, Taiwan, Velká Británie a Spojené státy přímo ačkoli našich webových stránkách. Pokud si nejste jisti přepravních destinacích, obraťte se na nás a my vám odpovíme včas.


9. Otázka: Mohu změnit pořadí po mé kreditní karty je zpoplatněn?

A: Uvědomte si, že jakmile objednávka byla zadána a zpracována, je obtížné provést změnu a storno. Chcete-li změnit svou objednávku, kontaktujte nás. Budeme se snažit vyhovět vaší situaci. Ale jakmile vaše objednávka byla odeslána, objednávka nemůže být změněn nebo zrušen.


10. Otázka: Jaké jsou možnosti přepravní a dodací lhůta?

A: Všechny objednávky jsou Urychlené lodní doprava, EMS, DHL jsou hlavními způsoby doručení, ale jiní jsou také k dispozici jen podle svých destinací, jako je například TNT, UPS a další. Odhadovaný čas příjezdu je obvykle 5-15 dnů.


11. Otázka: Jak dlouho bude trvat, než se zpracuje výměnu nebo vrácení peněz?

A: Celková doba se skládá ze dvou částí. První část je doba zpracování. To je doba, kdy z vaší žádosti o výměnu nebo vrácení peněz, plus našeho postupu při zpracování. Druhá část je skutečná doba expedice. To je doba, po kterou trvá balíčku které mají být vyměněny a redelivered na vás. To obvykle trvá 5-15 dnů. Pro vrácení peněz, to trvá asi 2-3 dny pro kreditní karty zpracovat refundaci, můžete zkontrolovat svůj účet kreditní karty v 15-60 dnů later.It závisí především na rychlosti přenosu mezi různými bankami v různých zemích. Prosím, neváhejte nás kontaktovat, pokud neobdržíte ani po 60 dnech!


12. Otázka: Budu muset zaplatit dodatečný poplatek za výměnu nebo vrácení peněz?

A: It